Informovanost rodičů dětí s ADHD o dané poruše – Bc. Martina Šuráňová
Bc. Martina Šuráňová
Diplomová práce
Informovanost rodičů dětí s ADHD o dané poruše
Parental Awareness of Children with ADHD about this Disorder
Anotace:
V diplomové práci se teoretická část zaměřuje, na základě studia odborné literatury, na kompilaci poznatků především o problematice poruch pozornosti s hyperaktivitou (dále ADHD). V empirické části práce jsou analyzovány objektivní znalosti rodičů o poruchách pozornosti s hyperaktivitou (ADHD), získané prostřednictvím modifikovaného dotazníku pro učitele, a souvislost s aplikací znalostí do praxe. …víceAbstract:
The theoretical part of the diploma thesis according to the literature primarily focuses on a compilation of attention deficit disorders including hyperactivity (further on ADHD). The empirical part of the thesis analyses the objective knowledge concerning the attention deficit disorders including hyperactivity (ADHD), which results were obtained buy a modified questionnaire for teachers, in terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Zdeňka Michalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šuráňová, Martina. Informovanost rodičů dětí s ADHD o dané poruše. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Šikana na základních školách - možnosti intervence sociálního pracovníka
Vítězslav MROŠČÁK -
Jak rodiče regulují chování svých předškolních dětí
Adéla BANDOROVÁ -
24hodinové pohybové chování rodičů a jejich dětí ve věku 3-8 let
Dominik POSPÍŠIL -
24hodinové pohybové chování rodičů a jejich dětí ve věku 3-12 let ve vybraných školách v Ústí nad Orlicí
Patrik JURCO -
24hodinové pohybové chování rodičů a jejich dětí ve věku 3-8 let navštěvujících UMŠ Qočna
Marcela HARTIGOVÁ -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ