Bc. Bronislava Saňáková
Bachelor's thesis
Školský vzdělávací systém v Anglii
SchoolEducationsystem in England
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá popisem vývoje a současné podoby předškolního, primárního a sekundárního vzdělávání v Anglii. První část bakalářské práce popisuje školský vzdělávací systém podrobněji a zabývá se hlavními předměty vyučovanými v primárním a sekundárním vzdělávání a metodám hodnocení žáků. Další část popisuje výzkumné šetření, které má za cíl zjistit názor studentů Pedagogických fakult a pedagogických …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the description of progress and the current form of preschool, primary and secondary education in England. The first part of bachelor thesis describes the school education system in England and deals with the main subjects taught in primary and secondary education in details and with the methods for assessing pupils. The next part describes a research survey. The aim …moreKeywords
Národní kurikulum historie předškolní vzdělávání primární vzdělávání sekundární vzdělávání školský vzdělávací systém klíčové období učitel žák metody hodnocení. National curriculum history preschool education primary education secondary education school education system key stage teacher pupil methods for assessing.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/khi9b/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Mempolis: Game-Based Learning System for Primary School Computer Science Education
Valérie Taftová -
Teaching and Learning for Democratic Citizenship in Czech School System and a Comparison with Danish School System
Klára Žilková -
Supervised and Unsupervised Machine Learning Methods for System Log Anomaly Detection
Júlia Ščensná -
Storytelling as a teaching method in bilingual preschool education
Tereza BLAŽEJOVÁ -
Translation as the Fifth Language Skill in Czech Secondary Education: A Case Study
Kateřina Žáková -
The Use of 3D Printing in Education Focusing on Lower Secondary Natural Science Genetics
Ivo Bednář -
Teaching Methods and Approaches Used by Czech English Teachers in Lower Secondary Education
Michaela Augustová -
Using stories and activities to convey metacognitive knowledge about learning to pupils of secondary education
Ondřej Sojka