Školský vzdělávací systém v Anglii – Bc. Bronislava Saňáková
Bc. Bronislava Saňáková
Bakalářská práce
Školský vzdělávací systém v Anglii
SchoolEducationsystem in England
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá popisem vývoje a současné podoby předškolního, primárního a sekundárního vzdělávání v Anglii. První část bakalářské práce popisuje školský vzdělávací systém podrobněji a zabývá se hlavními předměty vyučovanými v primárním a sekundárním vzdělávání a metodám hodnocení žáků. Další část popisuje výzkumné šetření, které má za cíl zjistit názor studentů Pedagogických fakult a pedagogických …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the description of progress and the current form of preschool, primary and secondary education in England. The first part of bachelor thesis describes the school education system in England and deals with the main subjects taught in primary and secondary education in details and with the methods for assessing pupils. The next part describes a research survey. The aim …víceKlíčová slova
Národní kurikulum historie předškolní vzdělávání primární vzdělávání sekundární vzdělávání školský vzdělávací systém klíčové období učitel žák metody hodnocení. National curriculum history preschool education primary education secondary education school education system key stage teacher pupil methods for assessing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/khi9b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Mempolis: Game-Based Learning System for Primary School Computer Science Education
Valérie Taftová -
Teaching and Learning for Democratic Citizenship in Czech School System and a Comparison with Danish School System
Klára Žilková -
Supervised and Unsupervised Machine Learning Methods for System Log Anomaly Detection
Júlia Ščensná -
Storytelling as a teaching method in bilingual preschool education
Tereza BLAŽEJOVÁ -
Using stories and activities to convey metacognitive knowledge about learning to pupils of secondary education
Ondřej Sojka -
Teaching Methods and Approaches Used by Czech English Teachers in Lower Secondary Education
Michaela Augustová -
The Use of 3D Printing in Education Focusing on Lower Secondary Natural Science Genetics
Ivo Bednář -
Translation as the Fifth Language Skill in Czech Secondary Education: A Case Study
Kateřina Žáková