Bc. Lucie VLASÁKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti PPL CZ s. r. o.

Analysis of customer{\crq}s satisfaction of the company PPL CZ Ltd.
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu spokojenosti zákazníků firmy PPL ve Zlínském kraji (depo Slušovice). Svou práci jsem rozdělila na teoretickou a analytickou část. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky k tématu spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu. Tyto informace jsem čerpala hlavně z odborné literatury marketingu a managementu. Praktická část se zabývá …více
Abstract:
In my bachelor theses I focused on customer satisfaction analysis of PPL Company in Zlin region (depot Slušovice). I have divided my bachelor thesis into theoretical and analytical part. In theoretical part I processed literary resources about customer´s satisfaction and marketing research. As a source I used mainly this information mainly from special bibliography of marketing and management. Practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor: 17063

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Tučková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VLASÁKOVÁ, Lucie. Analýza spokojenosti zákazníků společnosti PPL CZ s. r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika