Analýza spokojenosti zákazníků společnosti PPL CZ s. r. o. – Bc. Lucie VLASÁKOVÁ
Bc. Lucie VLASÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti PPL CZ s. r. o.
Analysis of customer{\crq}s satisfaction of the company PPL CZ Ltd.
Abstract:
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu spokojenosti zákazníků firmy PPL ve Zlínském kraji (depo Slušovice). Svou práci jsem rozdělila na teoretickou a analytickou část. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky k tématu spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu. Tyto informace jsem čerpala hlavně z odborné literatury marketingu a managementu. Praktická část se zabývá …moreAbstract:
In my bachelor theses I focused on customer satisfaction analysis of PPL Company in Zlin region (depot Slušovice). I have divided my bachelor thesis into theoretical and analytical part. In theoretical part I processed literary resources about customer´s satisfaction and marketing research. As a source I used mainly this information mainly from special bibliography of marketing and management. Practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2010
Identifier:
17063
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VLASÁKOVÁ, Lucie. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků společnosti PPL CZ s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/3zx1tt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VLASÁKOVÁ, Lucie. Analýza spokojenosti zákazníků společnosti PPL CZ s. r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Štěpánka Jakubcová -
Spokojenost zákazníka.
Eva Šťastná -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková