Nikita Sheikin

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu vybraného podniku - čajovny

Analysis of the marketing mix of the selected enterprise
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce zhodnotit současný stav marketingového mixu vybraného podniku a sestavit doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část věnuje teoretickým východiskům nutným pro tvorbu marketingového mixu, tj. zkoumaní jednotlivých metod využitých ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebírání jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového …více
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to evaluate the current state of the marketing mix of the selected company and to make recommendations for creating a new mix. The theoretical part is devoted to the theoretical starting points necessary for the creation of a marketing mix, i.e. the examination of the individual methods used for the analysis of situational analysis and the detailed analysis of the various …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73311

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management