Nikita Sheikin

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu vybraného podniku - čajovny

Analysis of the marketing mix of the selected enterprise
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce zhodnotit současný stav marketingového mixu vybraného podniku a sestavit doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část věnuje teoretickým východiskům nutným pro tvorbu marketingového mixu, tj. zkoumaní jednotlivých metod využitých ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebírání jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového …more
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to evaluate the current state of the marketing mix of the selected company and to make recommendations for creating a new mix. The theoretical part is devoted to the theoretical starting points necessary for the creation of a marketing mix, i.e. the examination of the individual methods used for the analysis of situational analysis and the detailed analysis of the various …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 11. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2018
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73311

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management