Analýza marketingového mixu vybraného podniku - čajovny – Nikita Sheikin
Nikita Sheikin
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu vybraného podniku - čajovny
Analysis of the marketing mix of the selected enterprise
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce zhodnotit současný stav marketingového mixu vybraného podniku a sestavit doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část věnuje teoretickým východiskům nutným pro tvorbu marketingového mixu, tj. zkoumaní jednotlivých metod využitých ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebírání jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to evaluate the current state of the marketing mix of the selected company and to make recommendations for creating a new mix. The theoretical part is devoted to the theoretical starting points necessary for the creation of a marketing mix, i.e. the examination of the individual methods used for the analysis of situational analysis and the detailed analysis of the various …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73311
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73311
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing v oblasti služeb
Jevhen Šorban -
Marketing služeb vybraného subjektu
Johana Bernardová