Sales promotion strategies in Procter&Gamble – Miroslav Šebesta
Miroslav Šebesta
Diplomová práce
Sales promotion strategies in Procter&Gamble
Strategie podpory prodeje v Procter & Gamble
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem podpory prodeje se zaměřením na aktivity firmy Procter & Gamble na českém trhu. Vzhledem ke vzrůstající důležitosti podpory prodeje na českém trhu, práce si klade za cíl uvést hlavní akademické poznatky ohledně podpory prodeje a otestovat je na portfoliu firmy Procter & Gamble. Dalším cílem diplomové práce je zhodnotit strategie podpory prodeje firmy Procter & Gamble …víceAbstract:
The thesis gives comprehensive overview on the topic of sales promotions. The special focus is devoted to activities of Procter & Gamble on the Czech market. With increasing importance of sales promotions on the Czech market, the thesis aims to introduce main academic findings concerning sales promotions and test them on brands of Procter & Gamble. The next goal is to find out whether sales promotion …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69841
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Martin Jech
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69841
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Anastasiya Krasovskaya -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch