Mgr. Jana KOCIÁNOVÁ

Master's thesis

Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy

Exhibitions and fairs as a communication instrument of chosen company
Abstract:
Ve své diplomové práci se budu zabývat veletrhy a výstavami coby komunikačním nástrojem vybrané firmy. V teoretické části budu vycházet z odborné literatury. Zaměřím se na historii výstavnictví, charakterizuji pojem veletrh a definuji jeho výhody a nevýhody a rozdělím veletrhy a výstavy na jednotlivé typy. Většinu teoretické části věnuji jednotlivým částem přípravy na veletrh a podrobně popíši, co …more
Abstract:
In my diploma paper I am going to deal with fairs and exhibitions as a communication instrument of chosen company. In the theoretical part I gather from technical bibliography. I will focus on fairs history, I will describe the term fair and I will define its advantages and then I will divide fairs and exhibitions into individual types. The most of the theoretical part I devote to individual parts …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier: 2720

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOCIÁNOVÁ, Jana. Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.