Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy – Mgr. Jana KOCIÁNOVÁ
Mgr. Jana KOCIÁNOVÁ
Master's thesis
Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy
Exhibitions and fairs as a communication instrument of chosen company
Abstract:
Ve své diplomové práci se budu zabývat veletrhy a výstavami coby komunikačním nástrojem vybrané firmy. V teoretické části budu vycházet z odborné literatury. Zaměřím se na historii výstavnictví, charakterizuji pojem veletrh a definuji jeho výhody a nevýhody a rozdělím veletrhy a výstavy na jednotlivé typy. Většinu teoretické části věnuji jednotlivým částem přípravy na veletrh a podrobně popíši, co …moreAbstract:
In my diploma paper I am going to deal with fairs and exhibitions as a communication instrument of chosen company. In the theoretical part I gather from technical bibliography. I will focus on fairs history, I will describe the term fair and I will define its advantages and then I will divide fairs and exhibitions into individual types. The most of the theoretical part I devote to individual parts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier:
2720
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOCIÁNOVÁ, Jana. \textit{Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/407riy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOCIÁNOVÁ, Jana. Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti návštěvníků s výstavami a veletrhy
Jana Pastrňáková -
Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny
Kristýna Šandová -
Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program
Zuzana ŘEHULKOVÁ -
Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny
Kristýna Šandová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Příprava, realizace a komunikace putovní výstavy
Vendula Gregorovičová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Role marketingové komunikace regionu Blatenska a její vnímání veřejností v ČR
Marek Krejci