Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy – Mgr. Jana KOCIÁNOVÁ
Mgr. Jana KOCIÁNOVÁ
Diplomová práce
Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy
Exhibitions and fairs as a communication instrument of chosen company
Anotace:
Ve své diplomové práci se budu zabývat veletrhy a výstavami coby komunikačním nástrojem vybrané firmy. V teoretické části budu vycházet z odborné literatury. Zaměřím se na historii výstavnictví, charakterizuji pojem veletrh a definuji jeho výhody a nevýhody a rozdělím veletrhy a výstavy na jednotlivé typy. Většinu teoretické části věnuji jednotlivým částem přípravy na veletrh a podrobně popíši, co …víceAbstract:
In my diploma paper I am going to deal with fairs and exhibitions as a communication instrument of chosen company. In the theoretical part I gather from technical bibliography. I will focus on fairs history, I will describe the term fair and I will define its advantages and then I will divide fairs and exhibitions into individual types. The most of the theoretical part I devote to individual parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2720
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOCIÁNOVÁ, Jana. Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti návštěvníků s výstavami a veletrhy
Jana Pastrňáková -
Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny
Kristýna Šandová -
Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program
Zuzana ŘEHULKOVÁ -
Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny
Kristýna Šandová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Příprava, realizace a komunikace putovní výstavy
Vendula Gregorovičová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Role marketingové komunikace regionu Blatenska a její vnímání veřejností v ČR
Marek Krejci