Skupinová identita a spotřební kultura – Ing. Maria Pustoshilova
Ing. Maria Pustoshilova
Master's thesis
Skupinová identita a spotřební kultura
Belonging to a group. Group identity and consumer culture
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit základní důvody příslušnosti k socialním skupinam a jejich následný využítí pro marketingové učely. V teoretické části byly zkoumány dva hlavní aspekty: skupinová identita a spotřební kultura. Byly analyzovány procesy socializace, osobní identity, způsoby ochrany skupinové identity, chování spotřebitele a teorie spotřební kultury. Ve třetí praktické části …viacAbstract:
The main aim of this diploma thesis is to find out the basic reasons for belonging to social groups and their practical use for marketing purposes. In the theoretical part were studied two main aspects: group identity and consumer culture. There also were analyzed processes of socialization, personal identity, ways of protecting group identity, consumer behavior and theories of consumer culture. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zujzp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová