Využití aktivizujících metod ve společenskovědních předmětech – Bc. Eva JAVORKOVÁ
Bc. Eva JAVORKOVÁ
Master's thesis
Využití aktivizujících metod ve společenskovědních předmětech
The Usage of Activity Methods in Social Sciences
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou aktivizujících výukových metod. V teoretické části textu definuji stěžejní pojmy pro pochopení dané problematiky. Pozornost věnuji výukovým metodám z obecného hlediska, zaměřuji se na jejich funkce a požadavky, které jsou na ně kladené. Dále popisuji jednotlivé aktivizující metody, zmiňuji přínos pro žáky a také nároky, které kladou na učitele. Aktivizující metody …moreAbstract:
This thesis deals with the problem of activating teaching methods. In the theoretical part of the text are defined key concepts for understanding the issue. In general i pay attention to teaching methods, focusing on the features and requirements that are applicable to them. I also describe the various activating methods, benefits that they bring for students and the demands they put on teachers. Activating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2012
Accessible from:: 14. 12. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2013
- Supervisor: Mgr. Bc. Martina Gúberová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JAVORKOVÁ, Eva. Využití aktivizujících metod ve společenskovědních předmětech. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.12.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 12. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / výchova ke zdraví - tělesná výchova (negarantovaný rozvrh)
Theses on a related topic
-
Metoda PBL a simulace ve výuce studentů ošetřovatelství
Natálie HAVLÍČKOVÁ -
Vnímání utváření vztahu učitel-žák učitelem na ZŠ
Lenka Chytková -
Jakým způsobem nahlížejí na domácí úkoly na základní škole učitel, žák a rodiče žáka
Jesika Lapešová -
Zvládání kázně ve vztahu učitel - žák a žák - učitel
Ivana DANIELOVÁ