Analýza výuky anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením – Mgr. et Mgr. Pavla Švandová
Mgr. et Mgr. Pavla Švandová
Bakalářská práce
Analýza výuky anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením
Analysis of English language teaching for pupils with mild intellectual disabilities
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výukou anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením. Její teoretické kapitoly popisují mentální postižení, vzdělávání jedinců s mentálním postižením, specifika výuky cizího jazyka a také konkrétně anglického jazyka u žáků s mentálním postižením. Výzkumná část analyzuje samotnou výuku a zpracovává metodiku pro vyučující anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with English language teaching for pupils with mild intellectual disability. Its theoretical chapters describe intellectual disability, education of intellectually disabled people, specifics of teaching foreign language and concretely English language for pupils with intellectual disability. The empirical part analysis the teaching itself and creates a methodology for English …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hh1a4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Methodology of Culture-related Topics in Secondary School Teaching
Klára Sedláčková -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Teaching English as a Foreign Language to Dyslexic Learners at Grammar School
Miluše Chlumecká -
Incorporating drama into foreign language teaching
Aneta Tomšíková