Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko – Bc. Tereza Dušková
Bc. Tereza Dušková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
The marketing strategy of tourism in region Kolín
Abstract:
Bakalářská práce „Marketingová strategie cestovního ruchu v regionu Kolín“ se zabývá navržením vhodného plánu pro podporu cestovního ruchu ve zvoleném regionu. První část obsahuje teoretický úvod do problematiky marketingu, cestovního ruchu a uvádí metodologické základy nutné pro zpracování marketingové strategie. V druhé části se práce věnuje podrobné analýze regionu, představení jednotlivých cílových …moreAbstract:
Bachelor thesis "Marketing strategy of tourism in the region Kolín" deals with designing a suitable plan for the promotion of tourism in the selected region. The first part contains a theoretical introduction to marketing, tourism and provides methodological basics necessary for a marketing strategy. In the second part, thesis analyse the region, showing the various target groups of visitors and identifies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ock8s/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová -
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Daniel Vodák -
Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti
Michaela Vilímková -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku
Veronika ZVĚŘINOVÁ