Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů – Kateřina VAŠŠIKOVÁ
Kateřina VAŠŠIKOVÁ
Bachelor's thesis
Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů
Employer branding and its key values influencing the choice of employer among high school students
Abstract:
Být první volbou při výběru zaměstnání je pro firmu velkým přínosem, jak pro přilákání potenciálních zaměstnanců, tak pro udržení konkurenceschopnosti. Silná značka zaměstnavatele (ZZ) posiluje pozitivní pohled na dobré jméno firmy v očích potenciálních uchazečů. Pozitivní image, kariérní postup a dobré profesionální prostředí jsou základními podmínkami pro získání těch nejlepších kandidátů. Cílem …moreAbstract:
Being the first choice when choosing a job is of great benefit to the company, both for attracting potential employees and for maintaining competitiveness. A strong employer brand (EB) reinforces a positive view of the company's reputation in the eyes of potential applicants. A positive image, career progression and a good professional environment are the basic conditions for getting the best candidates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŠŠIKOVÁ, Kateřina. \textit{Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2024. Available from: https://theses.cz/id/40yu3x/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VAŠŠIKOVÁ, Kateřina. Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů
Kateřina VAŠŠIKOVÁ -
Budování značky zaměstnavatele
Aneta Tellingerová -
Atraktivita zaměstnavatele pohledem jednotlivých generací
Monika Vondráčková -
Konkurenční prostředí autoškol v Olomouci
Roman Novotný -
EVP ve společnosti Hilti v regionu EE-EU
Petra Fučíková -
Tvorba a evaluace EVP na téma Potravní specialisté v Zoo Liberec
Aleš Kočí