Kateřina VAŠŠIKOVÁ

Bachelor's thesis

Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů

Employer branding and its key values influencing the choice of employer among high school students
Anotácia:
Být první volbou při výběru zaměstnání je pro firmu velkým přínosem, jak pro přilákání potenciálních zaměstnanců, tak pro udržení konkurenceschopnosti. Silná značka zaměstnavatele (ZZ) posiluje pozitivní pohled na dobré jméno firmy v očích potenciálních uchazečů. Pozitivní image, kariérní postup a dobré profesionální prostředí jsou základními podmínkami pro získání těch nejlepších kandidátů. Cílem …viac
Abstract:
Being the first choice when choosing a job is of great benefit to the company, both for attracting potential employees and for maintaining competitiveness. A strong employer brand (EB) reinforces a positive view of the company's reputation in the eyes of potential applicants. A positive image, career progression and a good professional environment are the basic conditions for getting the best candidates …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VAŠŠIKOVÁ, Kateřina. Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management