Adam Mlýnek

Bachelor's thesis

Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně

Social Advertising Focused on Anti-smoking Campaigns
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je "Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně". V teoretické části je definován marketing, sociální marketing a sociální reklama, stejně jako další související témata. Praktická část se zabývá charakteristikou a analýzou vybraných kampaní a jejich celkovým dopadem. Tato závěrečná část bakalářské práce dále zahrnuje kvalitativní výzkum zaměřený na vnímavost a účinnost …more
Abstract:
The theme of this bachelor thesis is "Social Advertising Focused on Anti-smoking Cam-paigns". In the theoretical part is defined marketing, social marketing, social advertising, as well as related topics. The practical part deals with the characterization and analyses of the campaigns, and the evaluation of the impact of the campaigns. This final part of bachelor thesis includes quali-tative research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2016
Accessible from:: 26. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mlýnek, Adam. Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications