Projekt tvorby marketingové strategie pro společnost SEV Litovel, s.r.o. – Bc. Simona RESSLEROVÁ
Bc. Simona RESSLEROVÁ
Master's thesis
Projekt tvorby marketingové strategie pro společnost SEV Litovel, s.r.o.
Project of Creating Marketing Strategy for SEV Litovel, s.r.o.
Abstract:
Magisterská diplomová práce je rozdělena do tří hlavních celků. Část teoretická je zaměřena na klíčové pojmy související s oblastí marketingu a marketingovou strategií a dále na metodiku zpracování diplomové práce. Analytická část obsahuje stručnou charakteristiku společnosti SEV Litovel, s.r.o. a provedení analýzy marketingových činností ve společnosti. Návrhová část předkládá jednotlivá doporučení …moreAbstract:
The diploma thesis is divided into three main sections. Theoretical part is centred on key ideas related to marketing and marketing strategy and further on methodology of elaboration of diploma thesis. Analytical part includes brief characteristics of company SEV Litovel, s.r.o. and implementation of analysis of marketing activities in the company. Proposal part introduces particular recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2012
Accessible from:: 25. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Romana Lešingrová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RESSLEROVÁ, Simona. \textit{Projekt tvorby marketingové strategie pro společnost SEV Litovel, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2012. Available from: https://theses.cz/id/41658g/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RESSLEROVÁ, Simona. Projekt tvorby marketingové strategie pro společnost SEV Litovel, s.r.o.. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Human Studies / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Martina Šebečková -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybrané firmy
Lucie Hudíková -
Marketingová strategie podniku
Lucie Sobková -
Návrh marketingové strategie pro firmu ATLAS consulting
Karolína Slabová -
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Marketingová strategie pro kavárnu
Tina Deutscherová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights