Sociální sítě jako nástroj propagace českých politických stran – Jakub Čížek
Jakub Čížek
Bakalářská práce
Sociální sítě jako nástroj propagace českých politických stran
Social networking as a tool for the promotion of Czech political parties
Anotace:
Práce se zaměřuje na předvolební kampaně na sociálních sítích, zejména na Facebooku. Analyzuje data ohledně aktivit deseti konkrétních politických uskupení před volbami do zastupitelstev krajů v říjnu 2016. Výsledkem je souhrnný popis komunikačních strategií, zhodnocení jejich efektivity a zpětné vazby uživatelů. Lze konstatovat, že sledované subjekty sociální síť aktivně využívaly především v závěrečné …víceAbstract:
The work focuses on the election campaign on social networks, especially Facebook. Analyzing data regarding the activities of ten specific political parties ahead of regional elections in October 2016. The result is a summary description of communication strategies, assess their effectiveness and feedback. The studied subjects actively use social network especially in the final phase of the campaign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Populismus v politické reklamě na území České republiky a analýza předvolební kampaně ANO 2011, Svobody a přímé demokracie a České Pirátské strany.
Bohumil Králíček -
Analýza předvolební kampaně v komunálních volbách na příkladu Sdružení politické strany B10.cz a nezávislých kandidátů "Severočeši Most"
Tereza KOHOUTOVÁ -
Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
Andrea Volaříková -
Ochota voličů veřejně podpořit politickou stranu při předvolební kampani
Adam Pitrocha -
Politický marketing v ČR na příkladu vybrané předvolební kampaně 2017
Petr Kolář -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v ČR v době předvolební kampaně
Tomáš MIKOTA -
Předvolební kampaň a její psychologické působení na voliče
Tereza ČERNÁ -
Mediálny obraz strany Ľudová strana Naše Slovensko a jej predstaviteľov v denníkoch SME, Pravda a Nový Čas
Simona Uhaľová
Název
Vložil
Vloženo
Práva