Zásady a možnosti facebookovej reklamy a jej využitie v hotelníctve – Zuzana Balušíková
Zuzana Balušíková
Bakalářská práce
Zásady a možnosti facebookovej reklamy a jej využitie v hotelníctve
Principles and Possibilities of Facebook Advertising and its Use in Hospitality
Abstract:
This thesis deals with potential of Facebook advertising as a tool of online marketing in hospitality industry. In the first part of this work are explained essencial terms linked with social site Facebook. Created synthesis of information deals with principles and ways of designing and using Facebook Ads. Second part is based on evaluations which were achieved via methods of interviewing, questioning …víceAbstract:
Táto práca sa zaoberá potenciálom facebookovej reklamy ako online marketingového nástroja vrámci trhu hotelníctva. V prvej časti tejto práce sú vysvetlené základné pojmy spojené so sociálnou sieťou Facebook. Vytvorená syntéza informácií sa zaoberá zásadami a možnosťami tvorby a použitia facebookovej reklamy. Druhú časť tvoria vyhodnotenia získané prostredníctvom metód dotazovania a analýzy. Návrhová …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14159/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Martina Sochůrková
- Oponent: doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BALUŠÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Zásady a možnosti facebookovej reklamy a jej využitie v hotelníctve}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/41d5ms/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry
Anastasiya Morozova -
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karyna Chybova -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Assessment of the Financial Position and Performance of a Chosen Company Operating in the Hospitality Industry
Danil Dudnikov -
Starting a business in hospitality industry through innovations
Aleksandra Zinoveva -
Sociální marketing – obsah, specifika
Klára Weissová -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj