Internetová propagace společnosti Escargots – Kamila Predná
Kamila Predná
Bachelor's thesis
Internetová propagace společnosti Escargots
Internet promotion for the Escargots company
Anotácia:
Predná K., Internetová propagace společnosti Escargots. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Bakalářská práce pojednává o návrhu online propagace společnosti Escargots. Cílem práce je navrhnout online marketingové kampaně vycházející ze situačních analýz pro získání potenciálních zákazníků a zvýšení povědomí o firmě. Analýza vnitřního prostředí je provedena pomocí McKinseyho 7S …viacAbstract:
Predna K., Internet promotion for the Escargots company, Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2019.Bachelor thesis deals with a proposal of an online promotion for the Escargots company. The main goal is to propose an online marketing campaign based on a situational analysis for reaching potential customers and increasing brand awareness. The inner analysis is performed applying the McKinsey’s …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Business model for data governance platform
Tia Semeradova -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Martin Štroffek -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Internetová propagace společnosti NH Car, s.r.o.
Jakub Švec