Využití piktogramů pro rozvoj komunikace u jedinců s mentálním postižením. – Lenka Kohoutová
Lenka Kohoutová
Bakalářská práce
Využití piktogramů pro rozvoj komunikace u jedinců s mentálním postižením.
Application of pictograms for the improvement of communication of individuals with mental disability.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá jedinci s mentálním postižením a jejich komunikačními zvláštnostmi. Hlavním cílem práce je prostřednictvím piktogramů rozvíjet komunikační schopnosti osob s mentálním postižením v rámci individuální péče o komunikační dovednosti. V úvodních kapitolách jsou shromážděny poznatky o osobách s mentálním postižením, dětskou mozkovou obrnou a jejich komunikačních schopnostech. Jsou …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9439
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Lenka Neubauerová
- Oponent: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
Klára Baráková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Plšková
Název
Vložil
Vloženo
Práva