Vývoj konceptu spoločensky zodpovedného podnikania v českom a slovenskom prostredí a jeho percepcia medzi podnikmi – Bc. Ivan Kováčik
Bc. Ivan Kováčik
Master's thesis
Vývoj konceptu spoločensky zodpovedného podnikania v českom a slovenskom prostredí a jeho percepcia medzi podnikmi
Development of CSR in Czech and Slovak context and its perception between firms
Abstract:
The thesis is dealing with development and perception of the concept of corporate social responsibility in Czech Republic and in Slovakia. The main text consists of three parts. First part is focused on definition and theoretical background of the concept of corporate social responsibility and it also deals with sociological theories that are related to this concept. Second part presents characterization …viacAbstract:
Táto práca sa zaoberá vývojom a vnímaním konceptu spoločensky zodpovedného podnikania (corporate social responsibility) v Českej republike a na Slovensku. Je rozdelená do troch častí. Prvá sa zaoberá definíciou a teoretickými prístupmi ku konceptu spoločensky zodpovedného podnikania a rozoberá súvisiace sociologické teórie. Druhá časť práce sa venuje charakteristike českého a slovenského prostredia …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tjdb0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
- Vedúci: PhDr. Michal Vašečka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Eva Šlesingerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVÁČIK, Ivan. \textit{Vývoj konceptu spoločensky zodpovedného podnikania v českom a slovenskom prostredí a jeho percepcia medzi podnikmi}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Social Studies. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/41nzxp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Sociology / Sociology
Práce na příbuzné téma
-
Spoločenská zodpovednosť podnikov na vnútornom trhu EÚ
Zuzana Hlinická -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná