Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt® – Petra Pavlínková
Petra Pavlínková
Bachelor's thesis
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
Regional Brand Perception - Podkrkonoší - regional product®
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ regionální produkt® certifikovanými producenty.V teoretické části práce jsou popsány teoretická východiska pojmu značka (historie, hodnota, identita, image, prvky, positioning, znalost) a systému značení výrobků v České republice. V části praktické je charakterizován tento region, popsán systém značení PODKRKONOŠÍ regionální produkt …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the perception of the regional brand PODKRKONOŠÍ - regional product® certified by the producers. The theoretical part of the thesis describes the theoretical foundations of the brand concept (history, value, identity, image, elements, positioning, knowledge) and product marking system in the Czech Republic. In the practical part, this region is characterized, the system …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Huml
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLÍNKOVÁ, Petra. \textit{Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/41ofws/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Michal Pribylinec -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Belonging to a group; Group identity and consumer culture
Eva Pilmaierová -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
Ondřej Nauč -
Image a identita Fakulty regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity v Brně
Jaroslav Zavadil -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights