Žonglování jako součást hodin školní tělesné výchovy a jeho vliv na rozvoj motorických dovedností u adolescentů se specifickými vzdělávacími potřebami. – Bc. Edita Klímová
Bc. Edita Klímová
Diplomová práce
Žonglování jako součást hodin školní tělesné výchovy a jeho vliv na rozvoj motorických dovedností u adolescentů se specifickými vzdělávacími potřebami.
Juggling as a Part of School Physical Education and its Influence on Motor Skills Development in Adolescents with Special Educational Needs
Anotace:
Práce se zabývá vlivem žonglování na rozvoj jemné motoriky, motorických schopností a dovedností a na změny v psychických procesech u adolescentů se speciálními vzdělávacími potřebami. Výzkum probíhal v rámci hodin školní tělesné výchovy po dobu necelých šesti měsíců.Abstract:
Thesis deals with the impact of juggling on the development of fine motricity, motor skills and changes in psychical processes at adolescents with special education needs. The research has been proceed during almost six months in school lessons of physical education.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kzmqf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2009
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Heiland Trávníková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLÍMOVÁ, Edita. \textit{Žonglování jako součást hodin školní tělesné výchovy a jeho vliv na rozvoj motorických dovedností u adolescentů se specifickými vzdělávacími potřebami.}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/41uvsz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Učitelství tělesné výchovy pro základní a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Motorické schopnosti a dovednosti u hráčů fotbalu v kategorii WU13 a U12
Natálie MIRTLOVÁ -
Vývoj a motorické schopnosti atletické přípravky a dětí mladšího školního věku
Mona AZZANI -
Reakčně-rychlostní schopnosti před a po zátěži
David Paul -
Kognitivní schopnosti a motorika u dětí v předškolním věku
Michaela Sedláčková -
Vliv hiporehabilitace na emocionální stav a motorické dovednosti skupiny žáků mladšího školního věku s kombinovaným postižením
Renata Sochrová -
Manipulační dovednosti dětí ve školním věku
Leona Slezáková -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná