Komunikační strategie vybrané destinace – Petra Stumpfová
Petra Stumpfová
Bakalářská práce
Komunikační strategie vybrané destinace
Communication strategy of selected destination
Anotace:
Bakalářská práce komunikační strategie vybrané destinace, mapuje situaci komunikační strategie turistické destinace Liberec se zaměřením na komunikaci s návštěvníky a turisty. Cílem práce je charakterizovat destinaci a využití komunikačních nástrojů. Důležitými body jsou implementace komunikačního mixu a využití komunikačních kanálů v destinaci. Práce je primárně členěna do dvou hlavních částí. Část …víceAbstract:
Bachelor thesis "Communication strategy of selected destination" describes the situation of the communication strategy of tourist destinations Liberec with a focus on communication with visitors and tourists. The aim of the thesis is to characterize the destination and use of communication tools. Important points are the implementation of the communication mix and the use of communication channels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stumpfová, Petra. Komunikační strategie vybrané destinace. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška
Název
Vložil
Vloženo
Práva