Petra Stumpfová
Bachelor's thesis
Komunikační strategie vybrané destinace
Communication strategy of selected destination
Abstract:
Bakalářská práce komunikační strategie vybrané destinace, mapuje situaci komunikační strategie turistické destinace Liberec se zaměřením na komunikaci s návštěvníky a turisty. Cílem práce je charakterizovat destinaci a využití komunikačních nástrojů. Důležitými body jsou implementace komunikačního mixu a využití komunikačních kanálů v destinaci. Práce je primárně členěna do dvou hlavních částí. Část …moreAbstract:
Bachelor thesis "Communication strategy of selected destination" describes the situation of the communication strategy of tourist destinations Liberec with a focus on communication with visitors and tourists. The aim of the thesis is to characterize the destination and use of communication tools. Important points are the implementation of the communication mix and the use of communication channels …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Stumpfová, Petra. Komunikační strategie vybrané destinace. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management of Services
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights