Marketingová komunikace společnosti Freeport International Outlet – Radek Filip
Radek Filip
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti Freeport International Outlet
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je zhodnocení marketingové komunikace společnosti Freeport International Outlet. V teoretické části jsou vymezeny pojmy z oblasti marketingu a marketingového mixu, marketingové komunikace a jejích nástrojů, a také pojmů nákupní a outletové centrum. V praktické části autor aplikoval poznatky z teoretické části a analyzoval současný stav marketingové komunikace společnosti …víceAbstract:
The subject of this thesis is the evaluation of marketing communication in the company Freeport International Outlet. The theoretical part of this thesis defines the notions of marketing and marketing mix, marketing communications and its tools as well as the notions of shopping and outlet centre. In the practical part, the author applied the findings from the theoretical part and analyzed the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2011
Identifikátor:
http://theses.cz/id/42fdnz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FILIP, Radek. \textit{Marketingová komunikace společnosti Freeport International Outlet}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/42fdnz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Filip, R.
27. 4. 2011
Plhoňová, V.
18. 5. 2011