Analýza trhu s biopotravinami v České republice – Eliška Králová
Eliška Králová
Bakalářská práce
Analýza trhu s biopotravinami v České republice
Analysis of Biofood Market in the Czech Republic
Anotace:
Ekologické zemědělství je takový způsob hospodaření, který produkuje vysoce kvalitní a hodnotné potraviny – biopotraviny. Ekologické zemědělství prodělalo během několika posledních let dramatický a postupný vývoj. Na základě dlouholetého vývoje se ekologické zemědělství stalo uznávaným a moderním hospodařením a jeho produkty žádanými na trhu. Cílem práce je vymezit postavení biopotravin na českém trhu …víceAbstract:
Organic farming is a way of farming, in which is produced high-quality food - biofood. Organic farming has undergone dramatic and progressive development over the past few years. Based on this development, organic farming has become a recognized and modern farming and its products are sought after in the market. The aim is to show the position and awareness of biofood on the Czech market. On this basis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeňka Malá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Key factors for the feasibility of a business plan to diversify activities in the field of processing meat and meat products from organic production
Polina Zinoveva -
Unveiling the Complexity: Interplay between Social Exclusion, Life History Strategies and Belief in Moralizing Gods in the Czech Republic
Adéla Petřeková -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Vývoj ekologického zemědělství v ČR a koncept Organic 3.0
Nikola Gavendová -
Vývoj ekologického zemědělství v ČR a koncept Organic 3.0
Adéla Balogová -
Vývoj ekologického zemědělství v ČR a koncept Organic 3.0
Barbora Dvořáková -
Preparation of labor market for the industry 4.0 focusing on the Russian labor market
Vasilisa Kurnikova -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva