Mužská a ženská identita v súčasnej spoločnosti so zameraním na reklamu – Katarína Molnárová
Katarína Molnárová
Diplomová práce
Mužská a ženská identita v súčasnej spoločnosti so zameraním na reklamu
Mužská a ženská identita v současné společnosti se zaměřením na reklamu
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou mužské a ženské identity v současné společnosti, přičemž jejím užším zaměřením je její zobrazení v televizních reklamách. Cílem práce je realizace obsahové analýzy, zaměřené na zobrazení postav mužů a žen v televizních reklamách. Teoretická část práce se skládá ze čtyř kapitol. První kapitola popisuje obecná teoretická východiska, z kterých práce vychází …víceAbstract:
This thesis deals with male and female identity in contemporary society, with narrower focus on its presentation in television commercials. The aim of the work is the realization of content analysis, aiming at depicting the characters of men and women in television commercials. Theoretical part of the thesis consists of four chapters. The first chapter describes the general theoretical basis of this …víceAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou mužskej a ženskej identity v súčasnej spoločnosti, pričom jej užším zameraním je jej zobrazenie v televíznych reklamách. Cieľom práce je realizácia obsahovej analýzy, zameranej na zobrazenie postáv mužov a žien v televíznych reklamách. Teoretická časť práce pozostáva zo štyroch kapitol. Prvá kapitola popisuje všeobecné teoretické východiská, z ktorých práca …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53090
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2017
- Vedoucí: Zuzana Hubinková
- Oponent: Eva Kašparová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53090
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Female cinematographers focus: The Male and Female gaze
Parinee Buthrasri -
Male and female role models and stereotypes in media
Jiřina KUČEROVÁ -
Krev, pot, slzy a lak na nehty: Toxická maskulinita a její vztah k fyzickému a duševnímu zdraví mužů
Vít Janů -
Mužská a ženská identita v současné společnosti ve vybraných státech SNS a v České republice
Anastassiya Petukhova -
Mediální reprezentace mužů a maskulinit v časopise Žena a život
Nela Armutidisová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Genderové kontroverze v reklamě: Genderové stereotypy a jejich vnímání spotřebitelem středoevropského trhu
Filip Paděra -
Genderové stereotypy v televizní reklamě
Barbora VAŇKOVÁ