Filip Paděra

Bakalářská práce

Genderové kontroverze v reklamě: Genderové stereotypy a jejich vnímání spotřebitelem středoevropského trhu

Gender controversies in advertising: Gender stereotypes and their perception by Central European consumers
Anotace:
Práce se věnuje problematice využití genderových stereotypů v reklamách a jejich vnímání spotřebitelem středoevropského trhu. Jejím cílem je pak především skrze vlastní výzkum provedený v rámci třech vybraných zemí, a to České republiky, Slovenska a Německa, které středoevropský trh částečně reprezentují, zjistit, jak obyvatelé vybraných zemí vnímají využití genderových stereotypů v reklamách a identifikovat …více
Abstract:
This thesis focuses on the use of gender stereotypes in advertisements and their perception by consumers of the Central European market. Its aim is to find out how the inhabitants of the selected countries perceive the use of gender stereotypes in advertisements and to identify the differences between these countries and selected social groups through the research conducted in three selected countries …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Jindřich Henzl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89316