Katarína Molnárová

Master's thesis

Mužská a ženská identita v súčasnej spoločnosti so zameraním na reklamu

Mužská a ženská identita v současné společnosti se zaměřením na reklamu
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou mužské a ženské identity v současné společnosti, přičemž jejím užším zaměřením je její zobrazení v televizních reklamách. Cílem práce je realizace obsahové analýzy, zaměřené na zobrazení postav mužů a žen v televizních reklamách. Teoretická část práce se skládá ze čtyř kapitol. První kapitola popisuje obecná teoretická východiska, z kterých práce vychází …more
Abstract:
This thesis deals with male and female identity in contemporary society, with narrower focus on its presentation in television commercials. The aim of the work is the realization of content analysis, aiming at depicting the characters of men and women in television commercials. Theoretical part of the thesis consists of four chapters. The first chapter describes the general theoretical basis of this …more
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou mužskej a ženskej identity v súčasnej spoločnosti, pričom jej užším zameraním je jej zobrazenie v televíznych reklamách. Cieľom práce je realizácia obsahovej analýzy, zameranej na zobrazenie postáv mužov a žien v televíznych reklamách. Teoretická časť práce pozostáva zo štyroch kapitol. Prvá kapitola popisuje všeobecné teoretické východiská, z ktorých práca …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 1. 2017
  • Supervisor: Zuzana Hubinková
  • Reader: Eva Kašparová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53090