Bc. Jiří Štěpán
Master's thesis
Politický marketing mimo volební období
The Political Marketing Outside the Electoral Period
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikací politických stran v mimovolebním období. Hlavním cílem práce je popsat komunikaci na českém politickém trhu v období mezi jednotlivými volbami a zjistit zda v ČR probíhá permanentní kampaň. V teoretické části práce jsou představeny principy politického marketingu a také permanentní kampaně a využívání nových médií v politické komunikaci. V praktické části je proveden …moreAbstract:
This thesis deals with the communication of political parties in the outside-electoral period. The main goals are to describe communication on the Czech political market in the period between the elections and to find out whether there is a permanent campaign in Czech Republic. The theoretical part introduces the principles of political marketing, as well as permanent campaign and the use of new media …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Štěpán, Jiří. Politický marketing mimo volební období. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Analýza komunikace politických subjektů v České republice a Slovenské republice: využití náboženství k sekuritizaci
Matěj Mach -
Komunikace prezidentských kandidátů na Instagramu
Aleš Šenk -
Persona Donalda Trumpa a jeho politická komunikace na Twitteru po prezidentských volbách v roce 2020
Vojtěch MAKOVSKÝ -
Politika, diplomacie, písemnosti. Komunikace mezi císařským dvorem a Mantovou v letech 1378–1437
Ondřej Schmidt -
Marketingová komunikace politické strany
Jaroslav Starý