Komparácia marketingových prístupov ku klientom vo vybraných bankách – Bc. Sláva Remeková
Bc. Sláva Remeková
Diplomová práce
Komparácia marketingových prístupov ku klientom vo vybraných bankách
A comparison of marketing approaches to customers in selected banks
Abstract:
The aim of thesis is to compare the different marketing approaches to customers in selected banks, and the results suggest opportunities to improve marketing activities. Thesis on marketing Comparing approaches to clients in selected banks in the first chapter presents a theoretical understanding of market segmentation as well as the characteristics of marketing tools. The analytical part of the second …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je porovnať rôzne marketingové prístupy vo vybraných bankách a na základe výsledkov navrhnúť možnosti na zlepšenie marketingových aktivít. Diplomová práca na tému Komparácia marketingových prístupov ku klientom vo vybraných bankách prezentuje v prvej kapitole teoretické poznatky o segmentácii trhu ako aj charakteristiky jednotlivých nástrojov marketingového mixu. Analytická …víceKlíčová slova
segmentácia trhu klient deti mladí študenti masoví klienti produkt cena distribúcia komunikácia personál prostredie komerčná banka účet platobná karta úver vkladná knižka poplatok úroková sadzba market segmentation client child youth students mass clients product price distribution communications personnel enviromment commercial bank credit card loan deposit books fee interest rate
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/gx65f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Valér Demjan, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Medzibanková úroková sadzba eurozóny
Michaela Kráľová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Externí komunikace finančních domů Volksbank CZ a ING Commercial Banking
Daniel Maršalík