Bc. Sláva Remeková

Master's thesis

Komparácia marketingových prístupov ku klientom vo vybraných bankách

A comparison of marketing approaches to customers in selected banks
Abstract:
The aim of thesis is to compare the different marketing approaches to customers in selected banks, and the results suggest opportunities to improve marketing activities. Thesis on marketing Comparing approaches to clients in selected banks in the first chapter presents a theoretical understanding of market segmentation as well as the characteristics of marketing tools. The analytical part of the second …viac
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je porovnať rôzne marketingové prístupy vo vybraných bankách a na základe výsledkov navrhnúť možnosti na zlepšenie marketingových aktivít. Diplomová práca na tému Komparácia marketingových prístupov ku klientom vo vybraných bankách prezentuje v prvej kapitole teoretické poznatky o segmentácii trhu ako aj charakteristiky jednotlivých nástrojov marketingového mixu. Analytická …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
  • Vedúci: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
  • Oponent: Ing. Valér Demjan, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Banking Institute/College of Banking

Banking Institute/College of Banking SK

Master programme / odbor:
Economics and Management / Finance

Práce na příbuzné téma