Využití sociálních sítí (social computing) – Martina Tesaříková
Martina Tesaříková
Diplomová práce
Využití sociálních sítí (social computing)
Social computing
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na sociální sítě ve vybraném podniku, které slouží jako nástroj pro komunikaci se zákazníky. V diplomové práci byla částečně zpracována marketingová situační analýza podniku a byl proveden monitoring vybraných sociálních sítí, které podnik využívá. Data z analýzy vybraného podniku a monitoringu stránek podniku na sociálních sítích byla využita k sestavení dotazníku. Dotazník …víceAbstract:
This Diploma Thesis is focused on the social network in the selected company, which serves as a tool for communication with customers. In the Diploma Thesis has been partially elaborated marketing situational analysis of the company and was accomplish monitoring of selected social networks, which the company uses. Data from the analysis of the selected company and monitoring of pages on social networks …víceKlíčová slova
sociální sítě společnost ŠKODA AUTO internetový marketing internet Web 2.0 sociální médiaKeywords
social computing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM3820
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Libuše Svobodová, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Ladislav Hájek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza dopadů působení firmy Škoda Auto na mikroregion Mladá Boleslav
Tereza Cvrčková -
Podnikové školství na příkladu společnosti ŠKODA AUTO
Dagmar Kohoutová -
Analýza procesu souvisejícího s pozastavením výroby v ruských závodech s dopadem na společnost Škoda Auto a.s.
Patrik Capulič -
Analýza vnějšího okolí firmy Auto Skoda
Eliška Dytrychová -
Komparativní analýza výrobních procesů montáže přední části vozu ve společnosti Škoda Auto a.s.
Petr Škoda -
Získávání a výběr pracovníků ve společnosti ŠKODA AUTO, a. s.
Jana Valerová -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Interní komunikace ve Škoda auto
Zdeněk Holub
Název
Vložil
Vloženo
Práva