Tereza ŽÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Etika a korektnost v reklamě
Ethics and correctness in advertising
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá etikou a korektností dvou vybraných televizních reklam společnosti Hyundai. Etika a korektnost v reklamě jsou bezpochyby důležitým tématem a neetické prvky v reklamách automobilového výrobce Hyundai jsou dlouhodobým problémem, proto byly tyto reklamy vybrány. Cílem práce bylo zjistit a zhodnotit názory vybraného segmentu spotřebitelů na danou problematiku, čehož …moreAbstract:
The presented bachelor thesis is focused on ethics and correctness of two selected commercials of the car manufacturer Hyundai. Ethics and correctness in advertising are undoubtedly important topic. Commercials of car manufacturer Hyundai show unethical elements for a longer period of time, which is why these commercials were chosen. The aim of the thesis was to find out and evaluate opinions of a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Zelenka
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽÁKOVÁ, Tereza. Etika a korektnost v reklamě. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Vývoj ekonomické situace automobilových výrobců v souvislosti s pandemií COVID-19 a emisními regulacemi v Evropě
Jan Novotný -
Vliv vybraných regulací EU na konkurenceschopnost automobilového průmyslu v České republice a Evropské unii
Jan Novotný -
Analýza způsobilosti procesu tváření za tepla u výrobce automobilových dílů
Jakub Smrček -
Etika a korektnost v reklamě
Daniela PLATZOVÁ -
Sociální korektnost v reklamě se zaměřením na rasismus
Emma Tomanová -
Etika a korektnost v reklamě
Kristýna HORNÍKOVÁ -
Etika a korektnost v reklamě
Veronika MALÁ -
Vliv politické korektnosti na obsahy a formy reklamy
Kristína Repaská