Nikola VALENTOVÁ
Bachelor's thesis
Společenská desková hra
board game
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá grafickým zpracováním a tvorbou společenské závodní deskové hry. Vizuální styl této práce představuje spojení fotografie a ruční kresby. Cílem bylo vytvořit hru odlišnou od konkurenčních deskových her, vyznačující se zajímavým a jednoduchým grafickým zpracováním s použitím netradičních materiálů. Hra by měla zaujmout zejména mladší generace a pomoci jim odtrhnout oči od elektroniky …moreAbstract:
Bachelor thesis covers graphical adaptation and creation of collective competitive board game. Visual style of this work represents the link between photography and hand drawing. The main purpose was to create a game which, by using unconventional materials, differs from others commercial board games, distinguished by their interesting and simple graphical design.The board game should especially speak …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: prof. ak. mal. Karel Míšek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VALENTOVÁ, Nikola. Společenská desková hra. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignBachelor programme / field:
Fine Art / Graphic Design - Graphic design I
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální komunikace politického hnutí
Lukáš Hunter -
Koncept jednotné vizuální a mediální komunikace Tiché kavárny
Eva Junková -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Specifika výtvarné edukace v oboru grafický design na středních odborných školách
Lenka KAŠPÁRKOVÁ -
Grafický design a technologie tisku pro luxusní svatební oznámení
Amadea Makariusová -
Grafický design a veřejný prostor vznikajícího metra D
Julie Natálie Smutná -
Grafický design jako nástroj pro vytvoření vlastního stylu a identifikaci značky
Jan Žídek