Nikola VALENTOVÁ
Bakalářská práce
Společenská desková hra
board game
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá grafickým zpracováním a tvorbou společenské závodní deskové hry. Vizuální styl této práce představuje spojení fotografie a ruční kresby. Cílem bylo vytvořit hru odlišnou od konkurenčních deskových her, vyznačující se zajímavým a jednoduchým grafickým zpracováním s použitím netradičních materiálů. Hra by měla zaujmout zejména mladší generace a pomoci jim odtrhnout oči od elektroniky …víceAbstract:
Bachelor thesis covers graphical adaptation and creation of collective competitive board game. Visual style of this work represents the link between photography and hand drawing. The main purpose was to create a game which, by using unconventional materials, differs from others commercial board games, distinguished by their interesting and simple graphical design.The board game should especially speak …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. ak. mal. Karel Míšek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALENTOVÁ, Nikola. Společenská desková hra. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design - ateliér Grafický design I
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální komunikace politického hnutí
Lukáš Hunter -
Koncept jednotné vizuální a mediální komunikace Tiché kavárny
Eva Junková -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Specifika výtvarné edukace v oboru grafický design na středních odborných školách
Lenka KAŠPÁRKOVÁ -
Grafický design a technologie tisku pro luxusní svatební oznámení
Amadea Makariusová -
Grafický design a veřejný prostor vznikajícího metra D
Julie Natálie Smutná -
Grafický design jako nástroj pro vytvoření vlastního stylu a identifikaci značky
Jan Žídek