David Řeřicha

Bachelor's thesis

Marketingový mix a jeho analýza e-shopu VYLADĚNÁ By JARA

Marketing mix and it’s analysis for e-shop VYLADĚNÁ ByJara
Abstract:
Cílem práce bylo provedení analýzy marketingového mixu e-shopu VYLADĚNÁ ByJara. Majitelé e-shopu by rádi dosáhli „zelených“ čísel u svého e-shopu. E-shop je v současnosti nutné dotovat. Analýza marketingového mixu měla za cíl nalézt slabiny podniku v tomto mixu, které mohou být spojené se zpomalením růstu e-shopu. Hlavní zdroj práce tvořily polostrukturované rozhovory s majiteli e-shopu, které následně …more
Abstract:
The work aimed to analyze the marketing mix of the Vlyděná ByJara e-shop. E-shop owners would like to achieve "green" numbers for their e-shop. The e-shop currently needs to be subsidized. The marketing mix analysis aimed to find the company's weaknesses in this mix, which may be associated with the slowdown in the growth of the e-shop. The main source of the work was semi-structured interviews with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2024
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Marcela Zamazalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93331