Aramis Tochjan

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie pro start-up Freshcut

Proposal of marketing strategy for Freshcut start-up
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro start-up Freshcut, prémiové pánské holičství s možností zapůjčení pánské business casual módy v České republice. V teoretické části se vychází z dosavadních poznatků marketingových metod a nástrojů, které jsou dále využity v metodologické a praktické části. Důraz je kladen na online marketing, především na jednotlivé nástroje inbound …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to propose a marketing strategy for Freshcut start-up, premium barbershop with the possibility of lending men business casual fashion in the Czech Republic. The theoretical part is based on current knowledge of marketing methods and tools, which are further used in the methodological and practical part. The emphasis is put on online marketing, especially on particular …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Michal Andera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80342

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management