Dominik Šťastný
Bachelor's thesis
On-line marketing vybraného podniku/značky
Online marketing of selected brand/company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na online marketing studia Yoga Movement. V práci jsou popsány jednotlivé nástroje online marketingu. Práce je zpracována na základě zvolené metodiky. Cílem této práce je vytvoření média plánu pro studio Yoga Movement, na základě dat z kvantitativního výzkumu. Média plán bude sloužit k oslovení Generace Z.Abstract:
The bachelor thesis focuses on the online marketing of Yoga Movement. The thesis describes the different tools of online marketing. The thesis is based on the chosen methodology. The aim of this thesis is to create a media plan for Yoga Movement studio, based on data from quantitative research. The media plan will be used to reach Generation Z.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Využití influencerů v online marketingu
Vojtěch Čačka -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing a udržitelnost
Ivana Mikulková -
Zpracování a edukační účinnost webových stránek Jóga pro děti
Jana BARTOŠOVÁ