On-line marketing vybraného podniku/značky – Dominik Šťastný
Dominik Šťastný
Bakalářská práce
On-line marketing vybraného podniku/značky
Online marketing of selected brand/company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na online marketing studia Yoga Movement. V práci jsou popsány jednotlivé nástroje online marketingu. Práce je zpracována na základě zvolené metodiky. Cílem této práce je vytvoření média plánu pro studio Yoga Movement, na základě dat z kvantitativního výzkumu. Média plán bude sloužit k oslovení Generace Z.Abstract:
The bachelor thesis focuses on the online marketing of Yoga Movement. The thesis describes the different tools of online marketing. The thesis is based on the chosen methodology. The aim of this thesis is to create a media plan for Yoga Movement studio, based on data from quantitative research. The media plan will be used to reach Generation Z.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Využití influencerů v online marketingu
Vojtěch Čačka -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing a udržitelnost
Ivana Mikulková -
Zpracování a edukační účinnost webových stránek Jóga pro děti
Jana BARTOŠOVÁ