Metody komunikace s veřejností Knihovny města Plzně, p. o – Mgr. Kateřina Smílková
Mgr. Kateřina Smílková
Bakalářská práce
Metody komunikace s veřejností Knihovny města Plzně, p. o
Communication Methodology with the Public of Pilsen Municipal Library, A.O.
Anotace:
Bakalářská práce „Metody komunikace s veřejností Knihovny města Plzně, p. o.“ pojednává o systematizaci komunikačních aktivit instituce jako základu pro utváření uceleného image organizace a obsahuje analýzy činnosti Knihovny města Plzně, které zavedení systematické práce s veřejností předcházejí, a plán komunikace. Komunikace je chápána jako nezbytná aktivita pro neziskové organizace, pro něž je, …víceAbstract:
Bachelor thesis ‘Communication Methodology with the Public of Pilsen Municipal Library, A.O.’ considers the systematization of the establishment’s communication activities as a basis for creating a compact image of the organization and contents analysis of Pilsen Municipal Library activities, which implement systematic work with the public in the first place, as well as a communication strategy. Communication …víceKlíčová slova
Veřejné knihovny komunikace komunikace s veřejností public relations integrovaná komunikace korporací mediální analýza komunikační audit Knihovna města Plzně Communication communication with the public integrated communication of corporations media analysis audit of communication strategy Pilsen Municipal Library
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v5d7k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Yuliya Laas -
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Maria Bykova -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
PR as a part of integrated marketing communication
Alyesya Kharlan -
PR as a part of integrated marketing communication
Natalia Pankova -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrovaná marketingová komunikace obchodní korporace
Petr Kurz