Tvorba zájezdu v rámci výjezdového cestovního ruchu-Slovinsko – Iveta Pospíšilová
Iveta Pospíšilová
Bachelor's thesis
Tvorba zájezdu v rámci výjezdového cestovního ruchu-Slovinsko
Package tour to Slovenia (outgoing tourism)
Abstract:
Cestovní kanceláře se zabývají problematikou tvorby zájezdů, s níž souvisí celá řada procesů (sestavení harmonogramu, zajištění ubytování, dopravy atd.), než takový zájezd vznikne. Cílem této práce je vytvořit turisticko-poznávací zájezd do Slovinska, který bude moci konkurovat stávajícím zájezdům podobného typu a zároveň rozšíří úspěšně nabídku zájezdů do Slovinska na trhu. Zájezd do Slovinska v této …moreAbstract:
Tour operators are in charge of creating and organising package tours for those who are interested in travelling and exploring new places. Such organising package tour is a process of several actions such as booking accomodation, transport, composing tour schedule etc. The main aim of this project is to create such package tour to Slovenia that will be able to compete with other package tours similar …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 2. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15554
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2009
- Supervisor: Zdenka Petrů
- Reader: Jarmila Netková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15554
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace cestovní kanceláře FIRO-tour
Veronika Pfaffová -
Podnikatelský plán cestovní kanceláře Victoria Tour
Lan Anh Pham Thi -
Návrh na vylepšení marketingové strategie cestovní kanceláře Firo tour
Jana Míchalová -
Analýza pobytových zájezdů nabízených cestovní kanceláří DUHA TOUR s.r.o. v rámci Střední Dalmácie
Kateřina Knoppová -
Návrh marketingové strategie cestovní kanceláře Hindra tour s.r.o.
Klára Paterová -
Formy marketingové komunikace společnosti CK Firo-tour, a.s.
Kateřina Vaňkátová -
Návrh komunikačního plánu pro cestovní kancelář MISA TOUR
Roman KREJSA -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami CK Duha Tour s.r.o.
Lucie Chytilová