Bc. Michael Lerch
Diplomová práce
Green marketing
Green marketing
Anotace:
Hlavním cílem této práce je posoudit a porovnat absolutní hodnoty faktorů, které ovlivňují chování spotřebitele při nákupu udržitelných produktů a zhodnotit frekvenci a množství výskytu zeleného marketingu mezi zeměmi s nižší a vyšší úrovní přístupu k ochraně životního prostředí. První část popisuje teorii jako základní znalosti potřebné k analýze chování spotřebitele. Druhá část se zabývá hlavním …víceAbstract:
The goal of the thesis "Green marketing" is to analyze and compare the absolute values of factors that influence buying green products and explain the frequency and quantity of green marketing between low and high eco-friendly countries using the case study of the Czech Republic, Denmark, and the Netherlands. The first part presents the theoretical background as the key knowledge needed for the consumer …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/coe7u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
- Vedoucí: Ing. Anida Krajina, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
ENTREPRENEURIAL SOLUTIONS TO ENVIRONMENTAL CHALLENGES: THE ROLE OF GREEN ENTREPRENEURS IN PROMOTING SUSTAINABLE PRACTICES
Matin Shahverdiyev -
Analysis of the Level of Environmental Sustainability of Prague Hotels
Alisa Miroshnychenko -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Gender Aspects in Marketing Strategies
Mariia Kabanova -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
Development of marketing strategies and plans based on clustering, cluster analysis and segmentation.
Anton Barinov -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar