Reporting a vizualizace marketingových dat společnosti pomocí analytických nástrojů – Štěpán Halíř
Štěpán Halíř
Bachelor's thesis
Reporting a vizualizace marketingových dat společnosti pomocí analytických nástrojů
Reporting and visualization of the company's marketing data using analytical tools
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku reportingu a vizualizace marketingových dat, které jsou klíčové pro moderní marketing. Firmy jsou zaplaveny velkým množstvím dat z různých zdrojů, jako jsou sociální sítě, webové stránky a CRM systémy. Bez vhodných nástrojů pro analýzu a interpretaci těchto dat je obtížné získat relevantní informace pro rozhodování, což může negativně ovlivnit strategické …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the issue of reporting and visualization of marketing data, which are crucial for modern marketing. Companies are overwhelmed with large amounts of data from various sources, such as social networks, websites, and CRM systems. Without appropriate tools for analyzing and interpreting this data, it is difficult to obtain relevant information for decision-making, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HALÍŘ, Štěpán. \textit{Reporting a vizualizace marketingových dat společnosti pomocí analytických nástrojů}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/43f2j4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Halíř, Štěpán. Reporting a vizualizace marketingových dat společnosti pomocí analytických nástrojů. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Information Management / Informační management
Theses on a related topic
-
Zpracování marketingových dat prostřednictvím ETL nástroje Bizzflow
Anna Ševčíková -
Využití dat pro podnikové rozhodování
Jakub Lajner -
Analýza využiteľnosti Microsoft Dynamics 365 platformy pre B2B marketing a reporting
Radoslav Sabadoš -
Webová analytika
Jakub Možný -
Webová analytika v marketingovém výzkumu akademické instituce
Jan Jindra -
Marketingová komunikácia na sociálnych médiách a jej vplyv na spotrebné chovanie mladých ľudi
Dominika Korenková -
Webová analytika
Jakub Možný -
Webová analytika a možnosti jejího prostorového vyhodnocení
Marek POSPÍŠIL
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights