Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice – Bc. Petra Hefková
Bc. Petra Hefková
Diplomová práce
Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice
Evaluation of Communication Tools and Proposal of Communication Strategy of the Otrokovice City
Anotace:
Diplomová práce se zabývá hodnocením komunikačních nástrojů a návrhem komunikační strategie města Otrokovice. Teoretická část vymezuje jednotlivé pojmy z oblasti marketingového mixu a marketingové komunikace ve veřejné správě. Představeno je také strategické řízení a plánování včetně podstaty jednotlivých strategických dokumentů. Praktická část analyzuje komunikační strategie municipalit České republiky …víceAbstract:
The Diploma thesis is concerned with the evaluation of communication tools and the proposal of communication strategy of the city Otrokovice. The theoretical part defines individual concepts from the field of marketing mix and marketing communication in public administration. Strategic management and planning is also presented, including the principle of individual strategic documents. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEFKOVÁ, Petra. \textit{Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/43i6bu/.
Jak správně citovat práci
Hefková, Petra. Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikace obce
Jakub Lukšík -
Vyhodnocení marketingové komunikace v zahraničních společnostech
Jakub Mrkvica -
Umění kvalitní komunikace
Lenka Pokorná -
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová -
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Klára Marková -
Virální marketing komunikační strategie firmy.
Anna Šedová -
Komunikační strategie vybrané firmy/instituce
Matyáš Vlk -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář