Využití projektové metody při výuce problematiky retribučního soudnictví na středních školách – Mgr. Bc. Marie Novotná
Mgr. Bc. Marie Novotná
Diplomová práce
Využití projektové metody při výuce problematiky retribučního soudnictví na středních školách
The Use of the Project Method in Teaching of the Subject of Retributive Judiciary at Secondary Schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím projektové metody při výuce problematiky retribučního soudnictví na středních školách. Práce je tvořena částí teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje legislativu a zabývá se teorií projektového vyučování. Praktická část předkládá koncept konkrétního projektu.Abstract:
The diploma thesis deals with the use of the project method in teaching of the subject of Retributive Judiciary at secondary schools. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part defines the legislation and deals with the theory of project teaching. The practical part presents the concept of a particular project.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y55nq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2019
- Vedoucí: PhDr. Vladimír Černý, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Libor Vykoupil, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství historie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Retribuční soudnictví po druhé světové válce
Radek Píč -
Retribuční soudnictví - Mimořádný lidový soud v Plzni
Jana ŽAMBERSKÁ -
Retribuční soudnictví v Československu v období 1945 - 1948
Jiří LOUDA -
Vývoj organizace trestního soudnictví v letech 1918 - 1989
Monika Gryčová -
Building pluricultural repertoire in upper-secondary EFL classroom
Kateřina Pisková -
Incorporating Pragmatic Instruction into ELT in Czech Secondary School Education
Heda Lambertová -
Project Based Learning in English lessons at elementary school
Petra Přikrylová